woensdag 9 februari 2011

Le zoo @ Genève

Vrijdag 4 februari. Om 18h landt ik op Zaventem van een geweldig weekje Rome met klasgenoten, om 20h zit ik al in de auto richting Untitled. Ik heb beloofd te gaan helpen als driver op dit waanzinnige Dubtstep feesje. De Dubstep-scene verschilt op alle mogelijke vlakken van de Balkan-scene, maar dat maakt het juist zo boeiend...

Na een korte nacht vertrek ik om 11h opnieuw richting Zaventem. Een berichtje van Kobe: "pak maar een extra onderbroek mee. Onze terugvlucht staat gepland op 6 maart". Ik bel met Zwitserland, en er is inderdaad een foutje gebeurd bij het boeken van de vluchten. Ze zoeken een oplossing, ik vertrek naar Zaventem. Op Zaventem kunnen we gelukkig onze vlucht verplaatsen naar morgen, dus met 1 onderbroek komen we toe!

Le zoo weet hoe ze dj's moeten ontvangen. Wendy wacht ons op aan de luchthaven met zo'n geweldig bordje, en brengt ons naar ons hotel. Eindelijk, niet meer met Kobe slapen! In dit 4* hotel met sauna & alles er op en er aan krijgen we allebei onze eigen suite. Hoog tijd om even uit te rusten dus.
Om 20h komt Wendy ons opnieuw halen, en gaan we eten. Dit samen met onze vrienden van Gipsy Soundsystem en Jannes van de Balkan Hotsteppers. Het is een schoon leven!
Wanneer we rond 12h in de club aankomen staat er al een gigantische rij voor de deur, en Gipsy Soundsystem steekt de boel vakkundig in de fik! Ook Jannes laat zien wat hij waard is. Tegen 3h, wanneer het onze beurt is is het publiek bijna op, gelukkig geven ze toch nog even alles. Jannes vertrekt al terug naar de luchthaven, dit keer gaat hij zijn vlucht niet missen :) Een waanzinnig feest, op z'n Zwitsers en zoals het hoort! Rond 6h nog even accordeon spelen met Raf, en we kruipen moe maar voldaan ons bed in. Om 2h 's middags moeten we namelijk al terug op de luchthaven staan... Merci, Geneve!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten