zaterdag 18 september 2010

Sonar Sounds (NL)

We zijn net terug van Barcelona, en lap. Ik heb het vlaggen. Afschuwelijk moe, geen gevoel meer in mijn benen, overgeven, koorts,... De dokter is duidelijk: Reisziekte, het gevolg van weinig slaap, veel vervoermiddelen,... Het zou snel over moeten gaan, maar vanavond blijf ik best thuis.

Dammed! Dit weekend staan we 5 keer gebookt... Ik bel met Kobe, en de keuze is snel gemaakt. Kobe gaat vanavond alleen naar Sonar sounds, zodat ik met veel slaap morgen hopelijk klaar ben voor de rest van het weekend.

Maar zo zit ik niet in elkaar. Om 21h10 (om 22h00) beslis ik om toch mee te gaan. Feest geeft energie! Snel omkleden, cd's inpakken en richting Vremde. Het is vlakbij, dus we halen ons stalen ros nog eens uit zijn stal. Kwestie van die vliegmijlen wat te compenseren...

Sonar Sounds is de opvolger van Aftersummer, georganiseerd door de Scouts van Vremde. Organisatie-ervaring hebben ze, en dat merken we! Als is tot in de puntjes voorbereid. Als 16-jarige pubers stonden we hier zelf te geven op hardcore, trance en techno. We zijn dus zeer benieuwd of onze balkansounds hier gaan werken. En ja! We beginnen te spelen voor een lege tent, maar tegen 11h staat het stamvol. Het is duidelijk dat de grote menigte vroeg thuis moet zijn, waardoor ze vanaf het begin uit hun dak gaan. We laten een mix van populaire electro met enkele gewaagde balkanpareltjes op de menigte los, en dat appreciƫren ze.
10 minuten voor het einde worden we op het podium plots vergezeld door 2 controleurs van SABAM. Gelukkig zijn we volledig in orde met onze muziekcollectie, waardoor het feest gewoon verdergezet kan worden.
Iets na 12 geven we de Pioneers door aan Merdan, en geven we nog snel een interview voor Exit TV (woensdag a.s. te bekijken op ATV) Daarna snel naar huis, want het weekend is nog niet voorbij...

Bekijk zeker onderstaand sfeerbeeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten